Chcesz rozpocząć współpracę ze Stowarzyszeniem? zobacz jakie masz możliwości
MIESZKANICZNIK jest jedną z największych,
działających na rynku nieruchomości,
organizacji pozarządowych.
Naszym celem jest nadawanie transparentności działaniom i relacjom na polskim rynku nieruchomości. Realizujemy ten cel poprzez edukację członków Stowarzyszenia, udzielanie dostępu do Ekspertów z zakresu prawa, finansów, księgowości oraz Praktyków w dziedzinach: najmu (krótki, długi, średni termin), podnajmu, zarządzania najmem, flipperów, deweloperów, doradztwa podatkowego czy ubezpieczeniowego. Naszą społeczność, cechuje duża otwartość, nie tylko na nowe rozwiązania PROPTECH, wyzwania organizacyjne i propozycje inwestycyjne, ale też na recenzję ich przydatności i jakości.
Dzięki temu Mieszkanicznicy stanowią atrakcyjną, zarówno biznesowo jak i edukacyjnie czy relacyjnie, grupę odbiorców.
Wybierz obszary, w których nasza współpraca przyniesie najlepsze efekty.
FORMY WSPÓŁPRACY
Patronat Mieszkanicznika
PATRONAT STOWARZYSZENIA NAD WYDARZENIAMI, organizowanymi na rynku nieruchomości.
- nie wymaga Umowy współpracy partnerskiej
- umożliwia promocję wydarzenia z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz biuletynu
- na życzenie, udzielamy
- wsparcia merytorycznego
- organizacyjnego
- wsparcia merytorycznego
- prowadzi dystrybucję biletów wśród członków stowarzyszenia
- warunki organizacji i dystrybucji, ustalane są indywidualnie do każdego wydarzenia i obejmują:
- dedykowane ceny dla członków,
- prowizję od sprzedaży biletów dla Stowarzyszenia,
- udział przedstawicieli Stowarzyszenia w wydarzeniu (forma, zakres, warunki etc)
WSPIERAMY SIĘ NIE TYLKO W BIZNESIE, A KAŻDA ZŁOTÓWKA JEST NA WAGĘ ZDROWIA.
Udział firm w Akcjach Charytatywnych, to działanie z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu [(CSR) Corporate Social Responsibility].
Aby dołączyć do grona organizacji społecznie odpowiedzialnych, wystarczy:
- Uczestniczyć w licytacjach na grupie i podczas spotkań lokalnych.
- Przekazywać fanty - konsultacje, książki, rękodzieło na potrzeby akcji.
- Być czujnym i w razie potrzeby powiadomić nas (pomagamy@mieszkanicznik.org.pl) Kto (Mieszkanicznicznicy czy ich bliscy) wymaga objęcia opieką przez włączenie do akcji.
Firmy, które licytują wysokość składki rocznej otrzymują tytuł PARTNERA CSR. Więcej informacji znajdziesz w zakładce POMAGAMY.
WSPÓŁPRACA PARTNERSKA oparta jest na Umowie o Współpracy. Nasz główny cel, to zapewnienie Członkom Stowarzyszenia wsparcia merytorycznego w rozwiązywaniu spraw związanych z prowadzeniem ich codziennej działalności.
Poprzez nawiązywanie współpracy z biznesem, zapewniamy im dostęp do usług i produktów w cenach specjalnych oraz systematyczną edukację w zakresie prawa, podatków, ubezpieczeń, finansowania inwestycji, poszukiwania okazji rynkowych, rozwiązań dla tych inwestorów, którzy popadli np. w kłopoty finansowe etc. Edukując, nawołujemy do współdziałania w walce o prawa wynajmujących, deweloperów czy też pośredników w obrocie nieruchomościami.
Środowisko Mieszkaniczników (członkowie, sympatycy) jest bardzo zróżnicowane demograficznie, dzięki czemu Partnerzy mają szerokie pole do działania w pozyskiwaniu realnych klientów.
Zapraszam, do zapoznania się z Pakietami partnerskimi. Każdy ma odzwierciedlenie w Planie Promocji Partnera, który ustalany jest po podpisaniu umowy.
RODZAJE PARTNERSTW A ZAKRES WSPÓŁPRACY
WYBRANE DANE STATYSTYCZNE
strona
internetowa
ponad 180 000 wyświetleń,
ponad 30 000 odsłon,
ponad 10 000 kliknięć
ponad 15 500 użytkowników/ z czego
ponad 14 500 to nowi użytkownicy.
stowarzyszenie
globalnie
blisko 23 000 - członków i sympatyków łącznie
ponad 100 000 - nieruchomości w zarządzie
ponad 14 000 obserwujących na FB
ponad 2 000 obserwujących na Li, In
ponad 600 obserwujących na YT
udział
zawodowy
76,0% - wynajmujący 15,9% - deweloperzy
15,9% - remotny 37,2% - flipperzy
12,8% - home staging
51,2% - inwestorzy
19,0% - pośrednictwo
POZOSTAŁE KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z PARTNERSWA
Patronat Medialny
Zapytaj o warunki specjalne.
Bądź aktywny nie tylko w biznesie
Partnerzy mają też możliwość korzystania z kart sportowych Medicover Sport, w specjalnej cenie tak jak Mieszkanicznicy
Mieszkanicznik "Na zdrowie"
Partnerzy ich rodziny i współpracownicy będą mieć dostęp kart medycznych na preferencyjnych warunkach. Wysarczy wypełnic formularz.
Ogólnopolski
Kongres MIESZKANICZNIKA
Doroczny zjazd mający na celu raz podsumowanie działalności SM za rok wstecz jak i prezentację planów na kolejny rok.
MIESZKANICZNIK Roku
oskary rynku nieruchomości
Partnerzy mają możliwość przesyłania zgłoszeń lu mogą być nominowanie przez Stowarzyszenie lub innych uczestników rynku.
Targi Branżowe podczas
Kongresu MIESZKANICZNIKA
Miejsce sprzedaży ofert in nawiązywania relacji. Dostęp do cen specjalnych. każda grupa Partnerów może liczyć na inne przedziały cenowe
KANAŁY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
1. biuletyn Mieszkanicznika - mailing
Publikowany raz w miesiącu do całej bazy (łącznie około 20 700 rec)
podsumowanie miesięcznych działań i zapowiedzią ewentualnych przyszłych wydarzeń. W biuletynie, w telegraficznym skrócie - przekazujemy też informacje o nowych Partnerach oraz tych, którzy odnowili umowy partnerskie. Stąd przekierowujemy odbiorców na podstronę Partnerów gdzie znajduje się szersza informacja o działalności Partnera i/lub na stronę aktualności, gdzie zwykle zamieszczony jest artykuł przygotowany przez Partnera.
2. Live z Partnerem - rozmowa na żywo
Odbywa się raz w tygodniu - (streeming na YT obecność w piku 190 aktywnych uczestników + przekaz na FB) - na tydzień przed emisją - do całej bazy wysyłany jest mailing zapowiadający z kim i na jaki temat będzie prowadzony live. dzień przed rozsyłane jest również przypomnienie.
3. Merytoryczne szkolenia online w ramach Akademii Mieszkanicznika
Prowadzone są raz na dwa tygodnie - (w piku bywa ok 450 aktywnych uczestników ) służą poszerzeniu wiedzy o rozwiązaniach na rynku nieruchomości i nie tylko. Informacje o wydarzeniach przesyłane są w mailingach do bazy poszerzonej o wszystkich zarejestrowanych słuchaczy webinarów (mogą nie być członkami SM) oraz w grupach SM i Akademii na FB
4. Warsztaty z Ekspertem - praktyczne warsztaty online
Częstotliwość ustalana indywidualnie. Live - podczas którego członkowie mogą ćwiczyć i zadawać pytania prowadzącemu na żywo. Dzięki czemu dowiadują się jak w praktyczny sposób rozwiązać trudne sytuacje. Zapowiedzi w mailingu do całej bazy oraz w mediach społecznościowych.
5. Filmiki promocyjne – autoprezentacja online
Przygotowane przez Partnerów z informacją o rodzaju działalności oraz produktach - publikowane są w naszych mediach społecznościowych jako reklama działalności Partnerów.
6. Dedykowana podstrona Partnera
Umieszczona na stronie Stowarzyszenia, w zakładce Członkowie/Partnerzy/kontakt z Partnerem) z przekierowaniem do formularza kontaktowego umożliwiającego bezpośredni kontakt z Partnerem.
7. Strona internetowa Stowarzyszenia
Miejsce zamieszczania informacji czy artykułów, które przekazują nam Partnerzy.
8. Grupy lokalne na Whatsapp
Zamknięte grupy dyskusyjno - informacyjne, tylko dla Członków Stowarzyszenia. Partnerzy, dołączając do grup, mogą być w stałym kontakcie z jej uczestniami.